SKIplus
- portál Carver.cz
Oficiální portál *... lyžařského KLUBU *... lyžařské ŠKOLY *... ŠKOLÍCÍHO ZAŘÍZENÍ akreditovaného pro amatérské i profesionální kvalifikace o carvingu a výuce lyžování CARVER je člověk holdující CARVINGU ->
určeném všem,
kteří
se zajímají o CARVING a lyžování vůbec :-))..... Naším cílem není bojovat s ničím, proti ničemu a nikomu. Zkušeným
CARVERŮM i lyžařským odborníkům zde chceme dát
prostor pro výměnu názorů i
předání
zkušeností
méně zkušeným, či začínajícím.
AKTUALITY 2009/2010
OnLine:
-
shoda v Interski ČR
-
Rakouská / česká výuka
Fotoporadna:
- Rozbory techniky
Aktuality:-upravené
zkušební testy
BASE:
Metodika - ETALON olouků
- metodická schémata
Technika: -
Cross..over/under
Vybavení: - Jaké letos lyže
FUN:
Technika
-
Jerry
Carver-rozbor
RACE: -
aktuální technika
Nenajdete
zde
CARVING
JE JEDNODUCHÝ JEN VĚDĚT JAK NA TO…..
lyže
uhánějí z kopce a ty „ kličky na cvičáku “ dělají téměř
samy :-))))
Těm, které to chytne, nabídneme odborné články, učební texty
Seznam externí literatury:
a)
MARŠÍK, J: Carving. Grada, Praha 2003-4
Další
použitá literatura a zdroje:
ČEPELÁK,
V.: Lyžování, technika kročních oblouků, Dialog, Most 1968
KULHÁNEK,
O. a kol.: Malá encyklopedie lyžování.Olympia, Praha 1987
MARŠÍK,
J.: K některým chybám v technice zatáčení na lyžích.
Metodický dopis, Praha 1988
MARŠÍK,
J. - PŘÍBRAMSKÝ, M.: Alpiner ski sport. Sport Verlag, Berlín 1987
MARŠÍK,
J.-PŘÍBRAMSKÝ, M.: Sjezdové lyžování. Olympia, Praha 1984
PŘÍBRAMSKÝ,
M.: Lyžování. Grada, Praha 1999
SKI
magazín - ročníky 1997 až 2003
SNOW
SOUKUP,
J.: Lyžování podle alpských lyžařských škol. Olympia, Praha
1991
SOSNA,
I.:Vykrojený oblouk je zážitek. Fit for fun, 12/2002
SOSNA,
I.: Carving. SKI magazín Speciál, č. 6/1998
ŠTUMBAUER,
J.: Soubor cvičení pro nácvik carvingu. Metodický dopis SLČR,
2002
MARŠÍK,J.:
Carving. Grada, Praha 2003
Kolegové
lektoři SL ČR, či kolegové z organizací sdružených v Interski
ČR a mnoho našich klubových členů…
Mateřská
i česká zatoupení značek Voelkl, K2, Marker, Scott, Head……
Ilustrace: B. Kračmar
|
|||||